nano-drone-size

Autel Nano vs DJI Mavic Pro anmeldelse

Autel Drone kameralinser afsløret Læsning Autel Nano vs DJI Mavic Pro anmeldelse 3 minutter Næste EVO Nano+ drone intelligent fly

Der er flere store droneproducenter på markedet i dag, men DJI, som engang dominerede markedet, begynder at få nye konkurrenter. Jeg har altid troet, at den bedste drone er den næste, og DJI har altid været på forkant, når det kommer til kameraer, der fanger himlen. Et af deres mere avancerede produkter inden for forbrugerprodukter i lang tid er Mavic Pro, en sammenfoldelig quadcopter, der er meget nem at flyve og producerer nogle fantastiske luftoptagelser.

Tidligt brugte vi noget tid på at DJI lavede egentlig flyvetræning med Mavic Pro, og vi har fløjet lige siden. Vi forelskede os unapologetisk i glæderne ved at flyve droner, men det var ikke perfekt. DJI Mavic Pro er stadig sjov og pålidelig, men den er forældet. Lad os udforske mere i kommentarerne.

nano drone size

DJI Mavic Pro har inspireret mange lignende droner og er stadig en af de bedre kompakte foldedroner på markedet. Som en af de første forbrugerdroner med en fuldt stabiliseret 3-akset gimbal og et pålideligt 4K-kamera, er Mavic Pro uden tvivl en af de bedste droner på markedet. Men samtidig har det også indvarslet en ny konkurrent. Autel Nano Drone Series.Og for at være retfærdig kalder DJI Mavic 2-serien for en iterativ opdatering til Mavic Pro, og sikke en stor opdatering de er. Autel Nano giver os også en ny oplevelse.

EVO Nano + Mini Drone

Autel Robotics EVO Nano+ minidronen har en kompakt foldbar krop, vejer kun 249 gram og har en 1/1,28-tommer (0,8-tommer) CMOS-sensor, der optager 50MP-fotos og 30fps Ultra HD 4K HDR-video. RYYB farvefilter array-designet med en stor f/1.9 blænde giver fremragende støjreduktion og muligheden for nemt at producere billeder i høj kvalitet under dårlige lysforhold. Tåler op til 28 minutters flyvetid for EVO Nano mini-dronen og en rækkevidde på 10 km.

Uddrag rige detaljer fra skygger og højlys med HDR-tilstand, som hurtigt optager flere billeder ved forskellige eksponeringer for at sy dem sammen i efterproduktion, uanset hvor ekstreme lysforholdene er. Spor motiver i hurtig bevægelse med utrolig præcision med PDAF + CDAF dobbelt autofokussystem.

nano focus

EVO Nano er udstyret med et 48MP kamera, der kan optage ultraklar 4K/30fps video. Udstyret med et tre-akset mekanisk hoved for at forhindre vibrationer, giver Nano dig alt, hvad du behøver for at holde dit billede glat og stabilt under alle barske forhold.

Autel Drones EVO Nano pakker kraftfulde luftfotograferingsmuligheder i en kompakt, foldbar ramme i håndfladestørrelse. Selv på kun 249 gram er EVO Nanos 1/2-tommer CMOS-sensor 48 MP-kamera parret med en ultrastabil 3-akset mekanisk kardan i stand til at optage jævn filmisk 4K/30fps HDR-video under udfordrende forhold. Rammen er konstrueret, så minidronen har en flyvetid på op til 28 minutter og en transmissionsrækkevidde på 10 km, så du kan flyve længere og se bedre.

hdr drone nano

Mavic Pro-dronen har en 3-akset gimbal og et 12MP, 4K-kamera på fronten. Den valgfrie plastkuppel holder den tør og sikker, men hvis du oplever, at den forvrænger dit billede, skal du gå videre og fjerne den. Over kameraet er der et par sensorer, der hjælper med at forhindre beskadigelse af dronen, hvilket giver forhindringsgenkendelse og undgåelse.